Siemens VS01E1800 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS01E1800 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ilona1986 20-08-2009
Geschreven voor: Siemens VS01E1800 rood

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze rode kleine reeskees. Het is een handzaam formaat stofzuiger, goed op te bergen in de kleine ruimten (bij ons staat-ie in de meterkast).
Ik vind dat hij heel goed zuigt, op vol vermogen krijgt hij alle kattenharen uit onze mat. Kattenbakkorrels zijn bij ons geen probleem hoor!
ik heb zelf een universele parketborstel op het apparaat gemonteerd aangezien wij alleen laminaat in huis hebben. de zuiger wordt met 1 zuigmond geleverd, zo'n klikding voor harde/zachte vloeren, vinden wij gewoon niet fijn.
er zit ook een combiborsteltje voor kussens/bank en kieren bij. ene kant is voor kieren, andere kant voor meubels.
enige nadeel wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat er wel erg warme lucht uitgeblazen wordt, tegen je blote benen is dit niet altijd prettig.
prima dingetje voor de 60 euro die ik ervoor betaald heb.

september 24-07-2007
Geschreven voor: Siemens VS01E1800 rood

Ben heel blij met dit apparaat! Heb zelfs het zuigvolume iets teruggedraaid omdat hij zo krachtig zuigt, ideaal! Ook is ie zeer klein, licht en ondanks dat slaat hij niet om tijdens het zuigen!
Fijn dingetje!

Plopsie 17-07-2007
Geschreven voor: Siemens VS01E1800 rood

1800 Watt motor, maar dit komt niet tot uiting in zuigkracht (hooguit in herrie). Een kattenbakkorrel kan dit apparaat niet eens opzuigen.

Volgens Siemens ligt dit aan de stofzuigerzak: Je moet originele Siemens zakken gebruiken. Niet dat dit verbetering geeft, hooguit in de portemonnee van Siemens zelf!

Ik ga 'm vandaag terugbrengen naar de winkel. Geen goede reclame voor dit apparaat, maar daar is misschien de prijs ook wel naar.

Hiervoor hadden wij een Moulinex 1000 Watt, en die kon gewoon alles opzuigen.

Job 10-03-2007
Geschreven voor: Siemens VS01E1800 rood

Bevalt goed, en hij is niet zo duur. Ik had hiervoor een 1300 watt van Bosch, maar deze is een stuk krachtiger.